Pazartesi, Mart 24, 2003

sevgili göt;
o kadar bunaldim ki herseyden, herseyden degil aslinda derslerden. Durup durum sürekli bunu söledigimin de fakindayim ama her seferinde bu sefer farkliymis gibi gelio ve simdi de o yüzden bu sefer farkli. Ben niye okuyorum ki bu bölümde neden bitirmeye çalisiyorum ki, bunu bitirip bu meslekle ugrasicakmiyim? Eger evetse mutlu olabilecekmiyim? hayir. Egere hayirsa peki tekrar en basa dönüorus, sorumuz neden? Ama birseyler okumadan da mutlu bi hayat süremem gibi geliyo, karsima birden bir is çiksa mesela ve ben kendimi tamamen ona verebilsem, desem ki "evet ben bu isle çok zengin olamam ama çok mutlu olurum biraccik da param olur, gerçekten ugrasirim cabalarim, basarili olurum falan", çok ütopik tabi ama bunnar geçio aklimdan, yine de bilmiorum birseylerden vazgeçmek o kadar da kolay degil benim için, bir de sirf ben degil zaten.

Hiç yorum yok: