Çarşamba, Eylül 20, 2006

blog'umu süpürdüm biraz. linkleri düzenledim, uzun zamandır yazılmamış olanları sildim ya da aşağıya aldım. incelerseniz orada yeni eklenmiş iki adet blog göreceksiniz. işte onlar volkan ve görgün. ikisi de birbirinden süperli, şaharikulade insanlar. yazarken ciklet çiğneyebiliyor ve ellerini bırakabiliyorlar. volkan bloc party ile tepkimeye girerek bir dans canavarına dönüşebiliyor. görgün'ün ise anime izleye izleye bir takım süper güçler edindi sanırım. herneyse. ikisini de okuyun, bir daha bırakamayacak, telefonlarını edinip sapıklık yapmak isteyeceksiniz.
bu arada bu yazıyı mac'in bir sürü eğlenceli widget'ından biti olan blog bilmemne ile yazıyorum. buradan hemencik herhangi bir blog'uma yazı postalayabiliyorum. widget ekranım çok güzel, bir sürü ram harcıyor sanırım ama olsun. bir adet activite monitörüm -ne kadar ram harcanıyor, upload, download, pil göstergeleri-, bir adet takvim, sonracıma analog saat, hava durumu göstergesi, hesap makinası, post-it, adres defterinde, google'da, sözlükte -ekşi değil, normal ingilizce- ve wikipedia'da arama yapma bıdırları, mini itunes göstergesi -bunu kaldıracağım sanırım-, itunes da çalan şarkının sözlerini gösteren bir bıdır bir de gmailimi gösteren bişey var. hepsi çok güzel hepsini çok seviyorum.

en çok arkadaşlarımı seviyorum, en çok arkadaşlarımı özlüyorum

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba öncelikle,
Şu altlardaki havaalanı teyzesi yazınızı okudum da, çıkartmakta olduğumuz (biz: ben ve yazarlarım) e-dergi'de (tam bu noktada şu siteye bi bakın www.kostebekdergi.com) yazılarınızı (havaalanı teyzesi gibi olanları) yayınlamak ister misiniz diye sorayım dedim. Soruya cevap vermek veya soru sormak isterseniz de gelin historiazminimas@hotmail.com 'dan (MSNM) konuşalım. Olmazsa mail atın.