Salı, Eylül 29, 2009

ayemef tatili

güzel bir omurgasızlık örneği. bana göre hava hoş tabi, ama okul bu durumu kendisine nasıl yediriyor anlamıyorum doğrusu. yok il emniyet müdürlüğü öneride bulunmuş da, onlar da bu öneriyi değerlendirmişler. hıhı, tabi canım.
ayrıca toplantı yapılacak yerin etrafını 1 km. çapa kadar demir bariyerlerle çevirdikten sonra polise neden ihtiyaç duyuluyor ki? köktenci polis teşkilatına bu önemli sınavda başarılar diliyorum.


"İ.T.Ü.MİMARLIK FAKÜLTESİ LİSANS OGRENCİLERİ, YUKSEK LİSANS VE DOKTORA OGRENCİLERİNİN DİKKATİNE,

06-07.Ekim.2009 tarihleri arasında Harbiye Kongre Merkezi'nde gerçekleştirilecek olan ve üye 185 ülkeyi temsil eden Devlet Başkanı, Başbakan, Bakan ve Merkez Bankası Başkanı düzeyinde resmi yetkililerin katılacağı Dünya Bankası İMF 2009 Yılı toplantısı büyük organizasyonu nedeniyle; İstanbul Valiliği İl Emniyet Müdürlüğü'nün talebi üzerine, 06-07.Ekim.2009 tarihleri arasında İ.T.Ü.Taşkışla Kümpüsü'nde öğretime ara verilmesi hususunun uygun olduğuna, Fakülte Yönetim Kurulu'nun 22.Temmuz.2009/31 sayılı ve Üniversite Yönetim Kurulu'nun 6.8.2009/830 sayılı toplantılarında, karar verilmiş olup, dersleri olan Öğretim Üyelerinin, kendi yapacakları değerlendirme sonucunda belirleyecekleri gün ve saatte, İ.T.Ü.Mimarlık Fakültesi'nde veya İ.T.Ü.'nün diğer kampüslerinde derslerini telafi edebileceklerdir. Konuya ilişkin Fakülte Yönetim Kurulu kararı aşağıya çıkarılmıştır."

Hiç yorum yok: