Cumartesi, Eylül 04, 2010

komikli dev adam

dünya şampiyonası oldukça güzel ve heyecanlı geçiyor bence. her ne kadar türkiye'ye güvenmeyip bizim grubun üçüncüsünün oynayacağı güne bilet almış olsam da bugün çok güzel olacağını tahmin ettiğim iki maç izleyeceğim.

öncelikle şunu söylemeliyim ki yunanistan ve fransa'yı allah bildiği gibi yapsın. ikisi de çeyrek final yüzü göremesin. ben böyle saçmalık görmedim arkadaş.

sonralıkla ümidim odur ki fransa'yı yenelim. öyle görünüyor ki çeyrek finalde slovenya, yarı finalde ispanya gelir karşımıza. ntv sağolsun bizim gruplar dışında pek maç izleyemedik. diğer taraftan da arjantin gelse yardırarak ve arjantin, türkiye final oynasa. bu gazla finalde ne olacağı belli olmaz. geçen gün bir yerde okudum. sonuna kadar da hak verdim: türkiye fransa'ya yenilip elenebilir ya da finale çıkabilir. hakkaten öyle. sağımız solumuz belli olmuyor. belki de yılların getirdiği bir paranoya bu. bilemiyorum. neyse bakalım, tahminlerle bitirelim.

son 8: sırbistan, ispanya, türkiye, slovenya, abd, rusya, litvanya, arjantin.
son 4: ispanya, slovenya, abd, arjantin
final : ispanya - arjantin
şampiyon: arjantin.

Hiç yorum yok: