Çarşamba, Ekim 23, 2002

dolunay

burcu haklimis dolunaya bagli periyodik depresyon var bende (klinik adiyla dobaperdepis). Dün baktiydim gokyüzüne dolunaya benzer bisi vardi alla alla mutsuz da degilim ama neyse dedim. Demez olaydim. Bu sabah uyandigimda çok mutluydum. Ne alaka? Çok alaka. Alisik degilim ben mutlu olmaya aptal oluyorum noluyoböleniemutluyumbenbukadarallaam oluyorum. Bu sabah da öle oldu iste. Tahmin ettim kesin simdi...ya simdi düsündüm de tekrar etmemistim galiba yannis hatirlamisim. Tahmin edemedim noluyo dedim ne bu bööle dedim ama tahmin edemedim. Ama tabi dolunay bu affetmez, ruh da ruh degil ayarli mod degistirici, hemen iki dakkada mutsuz oluverdim. Mutlu olunca nie mutluyum diorum da mutsuz olunca nie mutsuzum diemiorum. Istesem bile. Alisigim heralde.
Sonra da iste aptal aptal dolastim mutsuz somurtkan aglamakli sIkkIn. Neyse bi iki güne toparlarim isallak. Bi ay takvimi yapIcam kendime.

Hiç yorum yok: