Cuma, Ocak 31, 2003

i hope you’re waiting for me
cause i can't make it on my own

uzaklarda bir yerlerde beni bekledigin yalanina, varsayimina, ihtimaline inanmak bekledigimden ve göründügünden daha sakinlestirici benim için;
simdi yaptiklarim, yapamadiklarim, basarilarim, mazeretlerim, kuskularim hep sana yönelik, böyle yatisabilirim ben ancak, suçlayabilecek birileri olmali hayatimda hiçbir suçu olmadigi halde. Kahveyi döküp bardagi suçlamak gibi.
Birseylerin de gerçekten benim suçum olabilecegi, bazi basarisizliklarin da herseyden bagimsiz sadece benden kaynaklaniyor olabilecegi gerçegini kaldiramam ben. Ve sen bu yükü omuzlarimdan alabilecek en ideal seysin, sadece bir idealsin, üzülmezsin aglamazsin, kirilmazsin ve en önemlisi hiçbirsey için beni suçlamazsin.
Senin suçun iste bütün bunlar, hepsi sen olmadigin için oldu hepsi sen bitmedigin için bitti. Hepsini sen yapmadigin için yaptim, bir gün dayanamayip çik diye saklandigin yerden, ama ordasin iste hala, hala yoksun. Gerçekte oldugunu bile sanmiyorum, sadece varolabilecegin gerçegiyle yasiyorum.

Hiç yorum yok: