Pazartesi, Aralık 31, 2007

cingıl bels noel şarkısıdır

bütün gün yortu demek istiyorum.
yılbaşı mesajlarının da -yortu- bayram yortusu tebriklerinden farkı yorktu ama artık takatim kalmadı yazacak. yortu. o yüzden lafı kısa kesiyorum. yort. aha bu da benim yılbaşı hediyem. türk işi yılbaşı ağacı. ilerde çok para kazanıcam bundan. yapıp yapıp satıcam. hepinize iyi yıllar falan.
























ışıkları da blink blink ediyor ama fotoğrafta görmek mümkün değil. keşke bi de yanmazken çekip gif yapsaymışım. gelecek sorular için şimdiden söyleyeyim. evet o lambalar çıplak ampul, evet ben yaptım, evet önünde kocaman maaşallah kurdelesi var, hayır onlar gerçek dantel değil, evet bardaklarda gerçekten çay var. sanırım bu kadar.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalar,

Size ulaşabileceğim bir mail bulamadığım için yorum olarak buradan yazıyorum. Mümkünse yorumum yayınlanmasın, amaç sadece size ulaşmak... :)

UniRehberi.com'u duydunuz mu diye sorarsam, heralde hayır yanıtını alacağım. UniRehberi bir grup üniversite öğrencisi olarak kurduğumuz, projelendirme aşamasını henüz tamamlamış ve üniversite medyası olarak tanımladığımız bir web sitesi. Amacımız tamamen üniversite öğrencilerinin gönüllü katkılarıyla hazırlanan bir üniversite rehberi oluşturmak. Bu yüzden günlük üniversite yaşamının özünü anlatan yazılar kaleme alacak gönüllü yazarlara ihtiyacımız var.

Aldığım izlenime göre yazı yazmayı seven birisiniz. UniRehberi yazarlarından biri olmanızı olmanızı teklif ediyoruz. Bahsettiğim yazarlık iki haftalık periyodlarda(süre isteiğinize göre değişebilir) bir yazı yazmaktan ibaret olacak.

mutlu yıllar...

cevabınızı "info@unirehberi.com"a bekliyorum...
www.unirehberi.com

spineless dedi ki...

bardakları nasıl tutturmuşlar incecik tahtaya devrilmesin yavrıım?

steerpike dedi ki...

merag etme teyzecim. tellen dutturdum ben onları, altına da böyle kafam kadar kalın çiftaraflı bandlar yapışdırdım. bişiycikler olmaz.

ama çaylar buharlaşmıştır tabi bir aydır. arkadaki kafeden tazelediklerini umuyorum.