Pazar, Aralık 27, 2009

sermet çağdışı #1 //ocak-mayıs//

2009'un son günlerine girmekte olduğumuz 2009'un şu son günlerinde hayretle görmekteyiz ki koca bir sene şerbet çağlaşıkel'lerle geçmiş. hulk'tan gelen yoğun istek üzerine 2009 servet çarpışım retrospektifini şuracıkta yapıveriyorum. afiyet şeker olsun löp löp et olsun. eylenmelerim devam edecek:

mart:
  • okeye döner nazo gelin.

mayıs:
  • asma da fistan wagamam(a)man
  • cemil çiçek kadar narin, mirgün cabaz kısa
  • körle yatan taşikardi
  • kibritlere yaslanmak zor, herşey bis içinde, herkes son reminde
  • sebastian telliyarim çaydan mı geçtin, yanakların al al olmuş ayran mı içtin?
  • bana laf geçmez, salamura yapmam, bize gidelim beyler.
  • açlık başımda duman, ilk açlık ilk heyecan, kovaladıkça kaçan muska böreği misin?
  • dansa gönül vermem, dansa inanmam. yıllarca boş yere, vals edip kanmam.
  • action kanununu yazsam yeniden, güner ümit'leri yel alır gider
  • yokluğunda çok mikado kudum, aradım, deredesin derede her gece hepsine dokunup, ağladım, deredesin derede
  • fizikalite, fizikalite, fizikali fizikali fizikalite

Hiç yorum yok: