Pazar, Aralık 27, 2009

sermet çağdışı #6 //aralık//




  • yaktım emily'leri, dönüş yok artık larry. tak etti canıma bu maskeli balo. bu maskeli balo ve onun kahpe yüzleri.
  • dizeel, ne dizeel olmuşsun, görülmeyi görülmeyi; siyah sülfür çalkalanmış, örülmeyi örülmeyi
  • dünyayı güzellik kurtaracak, klinsmann'ı sevmekle başlayacak herşey.
  • on verdim admin'in işine, aklım ermedi bilişime. son verdim admin'in işine, olmaz olsun onun task'ı service'i de.
  • kaba etin çoğu sende, gelemedik yar yan yana, büzülmedin savrulurken, sen bir yana ben bir yana.

evet işte bir senenin özeti bu şekilde. ve şimdi daha önce hiçbir yerde yayınlanmamış bonus çağrışımlarla programımıza son veriyoruz. herkese mutlu yıllar.

pişmeden yut, yut beni.

düşünürsen nefesin kokar, paritenin ritmi kaçar.

sen misin endemik ekmekten bahseden? öyle big mac var mıydı?

yine bana hüsam, bana yine haşmet var, yine bana esmer tipler düştü eyvah!

Hiç yorum yok: