Salı, Ağustos 05, 2003

peki beni sinirlendiren ne?
beni sinirlendiren hiç yoktan varolmus ve varoldugu o azicik hiçyoku'da katlederek tamamen suni bir dünya ve beyinleri ve paralariyla o dünyayi pompalayan sisko koltuklar yaratan, kendi beyinleriyle yetinmeyip kendini ayri ve özel kabul ederek soyutladigi dünyanin dört bir yanindan beyin ithal eden ve bu beyinleri sisko koltuklarla besleyen, onlara beyin tarlalari kuran, parayla herseyin satin alinabilecegini sanan ve bunda da haksiz cikmayan bir toplama pazarinin, içi çürük yumurta kokan, degersiz, snob, sisko koltuklarinin kendilerini bu basarinin -bunun bir basari olmadigini idda etmiyorum zaten- bir parçasi gibi görerek "küçük daglari amerika yaratti, ben de götümde kocaman bir pompayla amerika'da yasiorum param ve bokumla onu besliorum, demek ki küçük daglari ben de yarattim, yasasin amerika yasasin kablolu tv" felsefesiyle hareket etmeleri daha ötesi bununla, bunun merkezinde yasamalari.
ay yazdikca sinirlendim ama oh iyi oldu raatladim valla.

Hiç yorum yok: