Cuma, Ağustos 08, 2003

ya ben dönem basari notlarimi gormek istiyorum ama artik son gunuunde yani nie bana bu aciyi cektiriyolar zaten sinirlerim bozuk ya gormek istiyorum ben bu donemde neler basarmisim basardiklarimin nota dokulmus hali nedir ne degildir, iki harfle ifade etmek istesek nasi ederis bunlari bilmek gormek ve hatta mümkünse özümsemek istiyorum ama gelim gorun ki olmuyor, benim karni tok sirti pek hocalarim aciklamiorlar notlari illa deadline'a birakiolar. O raporlari benden gunu gunune isterken iyidi degil mi sayin wasistanlar. yeter artik zaten sinirliyim istanbul mistanbul demicem kalkip gelicem, ama gelicem de nolucak ki, kim onlarin yere onbes beton çivisiyle çakilmis tahtlarini yerinden oynatabilir ki? hangi gafil -ay gafil degildi- hah çilgin çilgin, hangi çilgin onlara zincir vuracakmis, hangi münasebetsiz onlari cuma saat 5 olmadan örencilerin itiraz etmelerine minimum zaman kalmadan notlari ilan etmek zorunda birakacakmis sasarim.
allah onlari bildigi gibi yabsin.
yada nuran ablanin dedigi gibi: allah onlarin müstehakini versin.

Hiç yorum yok: