Pazartesi, Eylül 15, 2003

i am a former special agent jack bauer who have lost his wife on the longest day in his life, and this will be the second longet day in my life

yimmidötte bu hafta:_aman tanrim çok tehlikeli psikopatlar -müslüman yabalim da hem 11 eylüle gönderme olsun hem de biras daa sansasyonel görünsün- losencılısa acayip süper tehlikeli nükleer baslikli bomba koymuslar hayatta bulamicaz galiba herke ölücek (ama bizde büsürü yok mu bunlardan? kes sesini).
-Sayin baskan biliyorum bi önceki dizide ezdiginiz oglunuzla palamut avindasiniz ama cok önemli bi durum sözkonusu, en az sirret kariniz kadar tehlikeli bi durum yani öyle söyleyeyim.
-tamam hemen geliyorum -oglum tut su çuprayi ben bi gidip geliorum- sakin araya orduyu sokmayin ben hemen varsayimlardan yola cikarak bütün o ortadogu ülkelerinin baskanlarinin agzina sicicam alo sen ortadogu baskanimisin cabuk kapat o terörist kamplarini ben amerikayim asarim keserim döverim
-yok gardesim bizde kamp mamp siktirin gidin.
-neeeüüü ne demek lan yok siz benne dalga mi geciosunus zaten gecende yaptirdigim ortadogu masaji da bozuk cikmisti mahvedicem ulan sizi.
-aman iyi be ne bok yicekseniz yiyin üf sIkIldIk artik

Olayin jack le bi alakasi var -olmali daha dogrusu yoksa dizi olmas ama jack nerde onu bulun geitirin.
-kim! kizim neden benden sogudun böle ayip degil mi kicimi yirttim sizi kurtaricam diye aa
-baba baba anlamiosun annem öldü üzügünüm cok ben, çirkindi himbildi ama annemdi iste o benim, artik hayatimi bebek bakiciligina adayacagim bu konuda kariyer yabmayi dusunuyorum ayrica halen saykotik babalar ve güzelvucutlubebekbakicisi fantazisi konulu bir arastirma üzerinde calismaktayim.

-cek nolur geri dön bak ctu seni beklio karpuz kestik hadi
-yok anam ben gelemem böle seylere biraktim diorum kardesim raatsiz misiniz
-alo cek ben baskan, büyük baskan, bana bak cabuk ctu'ya git cekmiyim kulaklarini
-aman baskan yaman baskan tavam tavam gidiorum.

-noluyo burda nedir olay
-böleböle sölesöle cek hadi cek
-bakim hmmm pffff tsss yok yok valla bna göre degil
-cek bak ben eski dostun almeida yarragini yiyim yabma etme yavsagin oliyim geri don
-bi saniye almeyda benim bi gidip karizma cekmem gerekio arabayi da yanlis yere parketmisim zaten, ben kendim isteyince dönerim tamam mi kocum
-peki cek

-nıaaa geldim iste cabuk su adami bulun geitin bana
-ama cek o adam tanik koruma programina kayitli nasil yabariz bunu
-mason sana gicigim zaten gecen diziden benim tepemin tasini attirma çakarim haaa
-uln bn senin agzznn
-efendim
-tamam tamam geliyo tanik
(daaaaan)
-jack nabtin ulan tanigi vurdun
-sikerim tanigi ukalalik kaldiricak halim yok jack'im ben yeniden dogdum kimseye acimicam artik. bombayi da ben koydum zaten nihahahahaahhahaaaa

Hiç yorum yok: