Pazartesi, Eylül 29, 2003

yimmi dötte geçen hafta:
clara -adini hatirlayamadim önemsiz bi kadin zaten kesin ölür bi ara, o piskopat adamin karisi- bu ne lan böyle ne biçim paketlemisin bunnari kiriyim mi lan kafani senin haaaa orospuuuuuuuu
-kim teyze cok korkuyorum gitme hep animda kal beni kollarina al
-ay tabi yavrum benim de sana hemen kanim kaynadi öl desen ölücem yani nie böle oldu ben de anlamadim ama hadi gel kaçalim

-jack bak seni olayım göbegine helikopterle birakioruz wald'a hemen ulas söndür su bombayi hadi yigidim.

-meraba gençler ben geldim.
-sen kimsin ulan
-jack ben tanimadin mi
-tanimamazliktan geldim , sen bisi hapse sokmamismidin. öldürün bunu
-dur bak sana bi hediye getirdim cok beenicen.
-o ne
-sizin sahidin kafasi
-vaaooww simdi gözüme girdin iste ama wald tuvalette beklicen biras.
(normal metodlar artık jack'i kesmemektedir onun yerine o baska insanlarin kafalarini kesmektedir)

(kadin danisman):sayin baskan basin killaniyor su herif bisi haber yabicak bak cok kotu bakio
-bana yollayin onu kapida da cellatlar hazir beklesin bu sefer kimseye acimicam.
eric: baskan ya hadi ya medyaya haber verelim nolursun bak cok guzel olucak ya
-kes sesini eric.

dizinin ismini hatirlayamadigim gusel sairisinlarindan daha gusel olani evleniyordu ve dieri adamin adinin riza ve kendisinin müslüman olmasindan killanarak avukatini arar, pasaportunu calip cikis tarihlarini kopyalayarak -o kadar kisa zamanda nasi yaziosa o tarihleri- adama verir, bi yandan da kizkardesine bisi caktirmamaya calismaktadir ama riza durumu çakmistir.

wald'a ulasamayan jack ortalikta takilmanin yollarini aramaktadir bu esnada ortamdaki ona killanan tiplerden birine sararak kavga cikarir ve adamin bilegini kirar ancak ne tür bir boka battiginin farkinda degildir.

bombaya ulasilmasindan umudu kesen mason -ki kendisinin daha onceleri de jack'e bilimum uyuzluklar yaptigi bilinmektedir- ctu'dan apar topar kacmaya calisir, almeyda durumu anlar ama koskoca mason'u da durdurumaz.

yeni ekibiyle wald'a ulasma planlari yaban jack adamlarla neresi oldugunu bilmedigi bir yere bolba goturmektedir, bu yerin ctu oldugunu ögrendigi anda suratinin aldigi pembeye kaçan mor tonunu synali gunes goslukleriyle bir nebze olsun gizlemeye calisir.

Hiç yorum yok: