Pazartesi, Kasım 17, 2003

dikkatli seyircilerimizin hatirlattigi ve benim de aklima gelen birkaç nokta:
zehriye gülçotanak\istanbul: "çogu noktada seninle hemfikir olmakla beraber marie'yi
guzel, jack'i uyuz olarak adlandirmani kiniyor ancak bunun karsi/hem cinslere bakisimizdaki olagan biyolojik farka dayiyorum. marie'de bir erkege kusel gelen biseyler olabilir tabuu ama dizinin en kuseli ninadir nina kalacaktir. ayrica jackten olsa olsa uyuz diil bayilinasi adam olur.

sevgili zehriye:jack tabikin de yakisikli bir kardesimisdir benim bahsettigim sadece son bolumlerde agzina musallat
olmus olan o garip bususmedir marie de bir erkege kusel gelen bircok sey var emin ol yani ninanin kalbimisdeki yeri ayri yani onu bu seriden saymiyorum onun saltanati gecen diziydi bak yillarin ninasi bi jacki olduremedi gordun mu

ebuşirret dımdızlakoğlu\konya:acep jack musluman mi? yoksam tum esas adamlarin namaz niyaz saatlerini bilmesi zorunlu mu? kate "dua" der demez saatine bakip haydin arkidesler toparlanin namaza gidiyorus demesi caiz mi?

pek değerli ebuşirret kardeşim: jack in dinler konusundaki engin bilgisi beni hayrete dusurdu dogrusu, bi de cek adamin ne giydigine kadar sormasina ragmen adamin sac rengini sac uzunlugunu sakal biyik kil tuy gibi seyleri neden sormadi, amerikada cok az sayida mi siyah giyimli uzakdogulu insan var, biz orayi yillardir yanlis mi tanidik?

ayrica olay yerine -ucagin dustugu yere- sorusturmaya gene milyonlarca polisten hiçbirinin de ölülerle ilgilenmemis olmasi da eshef vericiydi dogrusu

Hiç yorum yok: