Çarşamba, Kasım 12, 2003

kısa senaryo:PATATES
virittin bay:evsher g. & tüku k.

-hmmmm tamam
patates

-patates..
karbonhidrat deposudur..

-nası yani o kadar karbonhidrat nası sıgıyo ki kucucuk battisin icine

-ne kadar olduğunu söylemedim ki
söyle sen kimsin ve ne istiyosun

-bana cok acil protein lazim
en yakin protein deposu nerde söyle

-et balık süt yumurtada
çek şu silahı benden korkman için bi neden yok

-bana numara yapmaya kalkma tamam mi burda soruları ben sorarım

-ellerini kaldır..
FBI

-hey kahretsin napıyosun lanet herif ben gizli polisim

-peki gerizekalı ben FBI sen gizli polis biz kimin peşindeyiz

-sayende az önce gözden kaybettigim kacak proteinlerin peşindeyiz, daha doğrusu peşindeydik. simdi o silahı bırak arkani don ve ellerini başının üstünde birleştir.
korkma zarar vermem dostum..

-bunu soylemistin zaten

-sen kimle konuştuğunu zannediyosun..
ajan hantır bu adamın sicilini getirin bana

-ajan hantır öldü adamim

-lanet olsun..
adamlar silahlı..
ben arkadan dolaşıyorum.

-onlar bizden

-öyle mi seni aşşaalık herif..
peki neden adamlarından biri kanlar içinde yerde yatıyo............

Hiç yorum yok: