Pazar, Haziran 11, 2006

terminatör

metro çıkışı ya da istiklal caddesi gibi kalabalık yerlerde yürürken, özellikle de müzik falan dinliyorsam kendimi terminatör gibi hissediyorum. bir yandan kalabalığın arasından açık noktaları bulup ilerlemeye çalışır, hiç yavaşlamadan uzun süre yürüyebildiğimde kendimi mutlu hissederken bir yandan insanların suratlarına 1-2 saniyelik kitlenmeler yaşıyorum, terminatörün o insanların kafalarının üzerine gelip bipbip yapıp yanda bilgiler çıkaran tanımlayıcısı gibi. Tabi onunki daha gelişmiş, bendeki yüz tanıma özelliği onunkinin yanında solda sıfır. bazen de yüzleri tanıyorum ama kime ait olduklarını çıkaramıyorum. bağlantılarda bir sorun olsa gerek.

terminatör - detecting people

english summary: when i walk on crowded streets i feel like terminator. Trying to find spaces between people to pass, i experience 1-2 sec. lock on people's faces, like the vision of terminator, which is more advanced than mine, for it also displays information about people, great work of face recognition arnie, keep up.

-yeni bi işe girişmiş oldum böylece ama hadi hayırlısı-

Hiç yorum yok: