Salı, Mart 20, 2007

sapıtık blog

son üç gündür blog'a bir haller oldu. günde nşa 30-40 kişinin girdiği bloga cumartesi günü 94 kişi birden girdi. oh ne güzel dedim ama fazla üzerinde durmadım. buna bana mısın demeyen ziyaretçiler sayılarını 124'e çıkararak pazar günüsü tracking tarihinin en yüksek rakamına ulaştırdılar blogu. vay beee dedim bu sefer fekat hemen bir gün sonra ne göreyim, sen bir günlük rekoru bir daha kır, 133 ziyaretçi bu sefer. herhalde internetin ayarları bozuldu ya da evlerde televizyonlar telefonlar çalışmıyor da insanlar internete giriyorlar diye düşündüm. kolay kolay da geçemem bu rakamı diye düşünürken ben az önce itibariyle bugün de 133 kişinin tıkladığını gördüm en sevdiğim bloguma, ve daha günün bitmesine bir saat var, yani bir kişi daha bile girse arka arkaya üçüncü günlük hit rekoru olacak. blog sahibi olmam yanında istatistik manyağı olmam açısından da enteresan bir gelişme. tabi bu arada geçen hafta haftalık ziyaretçi rekoru da -660 kişi- kırıldı, aylık rekor ise hala 1791 ziyaretçiyle geçtiğimiz aralık ayına ait. bakalım neler olacak?

2 yorum:

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

allah daha çok versin gözümüz yok...hakkınız...

alev dedi ki...

obsesif aperatif! psikolojik deli! sana daha ne demeli! eyvah, bi kedi gördüm sanki!