bütün bunlar yetmiyormuş gibi ahmet'in sorununu tek bir telefon konuşmasında çözmesi gerekiyor, çünkü bir dahaki aramasında telefonu hüseyin, bir sonrakinde ayşe, bir sonrakinde ali ve bir sonrakinde betül açacak.
ahmet'in sadece tek bir kozu var o da hasan'ı mehmet'ten aldığı hizmeti iptal etmekle tehdit etmek. böyle bir durumda hasan'ın bir tarafları tutuşuyor, zira hizmeti veren de sorunu çıkaran mehmet olmasına rağmen, bir iptal durumunda bunun vebali hasan'ın boynuna oluyor.
işte görüldüğü gibi çağrı merkezi görüşmelerinin % 78.9'u bu kısır döngü içerisinde ilerliyor. o yüzden tekrar söylüyorum:
çağrı merkezleri bu evrenin başına gelmiş en sıkıntı verici şeyler listesinde ilk ikiyi zorlar.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder