Çarşamba, Şubat 09, 2005

evet burcu hanim ile sonunda bir filmde omuz omuza çarpışabileceğiz. ormanda buldum -orlanda bloom- ile kirsten dunst sonunda elizabethtown adlı filmde biraraya geliyorlar. ikimizin de gitmek için haklı sebepleri olacak. ayy bunlarin arasında beklenmedik bir aşkın çiçekleri açıyormuş-öpüşürler de şimdi bunlar nası dayanıcam bilmiyorum-, bloom için geleceğin ethan hawke'ı olma yolunda bir adım daha. bence bu gencimiz daha asi rollerde oynasa daha başarılı olacak, hoş rol yapmayı becerdiği söylenemez ama neyse hoş kirsten dunst da yapamiyor ama olsun.

film seçiminden kaynaklanıyor belki bu durum ikisi için de. mesela kirsten için eternal sunshine of a spotless mind ya da virgin suicides iyi seçimler ama crazy/beatiful gibi aptal gençlik filmleri ya da spiderman'deki irite edici çığlıkları işi biraz bozuyor. bundan sonra marie-antoinette'de marie-antoinette'i oynayacakmış, yönetmeni de sofia coppola -bu coppola konusunda değinicem daha sonra-, bakalım neler olacak?

orlando oyunculuğa kirsten gibi 7 değil 20 yaşında başladığı için biraz daha geriden geliyor tabi. aşırı bayık bakışları bana nicholas cage'i hatırlatıyor zaman zaman. bu gencin bazi fotolari var boyle kisa saçli gayet asi gayet yakışıklı falan ama nedense filmlerde bir anti-karizma bir uzun, iğrenç, kıvırcık saçlar falan, hiç hoş olmuyor, yani neden bu adam hemen hemen bütün filmlerinde kivircik saçlı olmak zorunda (lord of the rings, troy, pirates of carribean) ?

belki de sorun her zaman başka oyuncuların gölgesinde kalmasından kaynaklanıyordur. mesela lord of the rings'de gandalf, aragorn -gerçi legolas kimsenin gölgesinde kalacak adam değildir ya neyse ayri bi konu-, sonra troy'da brad pitt ve eric bana, pirates of carribean'da da feci bir şekilde johnny depp gibi adamlarin yaninda ezik tipleri oynamaktadir. belki de kendisine bir şans verilse başrolde harikalar yaratacaktır. bakalim bu son filmde gorucez artik.

hepsinin ötesinde ben catherine keener'i bütün kadın oyunculara tercih ederim ama onu ormanda buldum'la aynı filmde görmeye dayanamazdim iyi ki oynamıyor.

Hiç yorum yok: