Perşembe, Şubat 03, 2005

mail trafigi

evrim soyle bir mail atmis :
Gece 2:36,

ulen herkez uyumus calısıonuz dimi ,neyse arkadaslar benim bulusma teklifim var.

Sööle yapalım gidelim bi yerde yemek yiyelim (zeytinyaglı falan tercih sebebi).Sonra aynı yerde sarap
içelim.Muhabbet edelim falan.Sonra sıkılıp eve gidelim.Bi cumartesi olsun alp de gelsin.

Yada sööle yapalım gitmeyelim bi yere birinin evde bulusalım (ben ,bodur ,....)yemek yapalım(zeytinyaglı yapalım
yararlı...)Sonra sarap içip muhabbet edip uyuyalım.alp cumartesi olursa cok sevinir oda gelir.

Hımm sööle de olur yemek yiyelim ayrı ayrı(zeytinyaglı güzel bi secim yemek için..)sonra bulusup mojoya
falan gidip sarap içip eglenelim .sonra erken kalkiim ben kalabalıktan sıkıliim.Cumartesi bulusursak hem alpide alırız
görmüs oluruz ii olur.

Aslında sööle bile olur siz bana zeytinyaglı yicek bişiiler yapın bi de sarap alın .akabinde siz tasime gidip
eglenin .bana anlatırsınız.Cumartesi olursa alp de gelir

ewrim
cevabi:
ben uyumuyorum olm, zeytinyagli yiyorum, cumartesi

yiycektim alp de nasiplensin diye ama dayanamadim.

olm evrim sen ne zaman geldin izmir'den, cumartesi gelseydin alp
de gelirdi.

bence birinci program iyi degil daha dogrusu bir'le
ucu birlestirelim diyorum ben yani bi yerde bulusalim,
bulustugumuz yerde zeytinyagli varsa hemen yiyelim,
baktik o gun cumartesi alp de yesin. eger zeytinyagli yoksa
olan bi yere gidelim alp yoksa cumartesiyi bekleyelim.

yemekten sonra da cikip mojo ya gidelim ama mesela
mojo parasiz olsun ne guzel olsun.

ps: alp'e uygun bi gun olsun, cumartesi falan
.
avsar

saat kac bu arada ya, oha 331. neyse iki dakka daha durayim da dilek tutarim.

Hiç yorum yok: