Çarşamba, Şubat 09, 2005

kar

naber günnük,
sana boyle seslenmeyeli uzun zaman olmuştu dimi. şimdi her taraf kar oldu ya sana sardim ben boyle.
demin camdan dışarı bakıyordum da kar sanki yüzlerce un kurabiyesi yemekte olan bir tanrinin ağzı doluyken mümkün olduğu kadar sert sessiz -peçeteke- kullanarak konuşmaya çalışması gibi yağıyor. hatta belli açılardan bakıldığında konuştuğu kişi ben oluyorum. ne anlatmaya çalışıyor acaba . mesela "fu kurafiyelerr shok guselll" diyor olabilir.

bazen de beyaz arıların istilasi gibi oluyor, ama o çok tutan bir yağış stili değil, çünkü arılar yere düşmeden önce uzun bir süre uçuşuyolar havada.

sanirim en iyisi ya da benim en çok sevdiğim yırtılmış kağıt parçaları gibi koca koca taneler şeklinde hızlı hızlı yağdığı hali. aslında o kadar da hızlı olmuyo ama taneler kocaman olduğu için tahmin edilenden daha çabuk ve sağlam tutuyor ve izlemesi de çok eğlenceli.

ama sanirim en kısa sürede en sağlam tutma konusunda en başarılı olan "strofor" olarak nitelendiebileceğimiz tür. bunlar küçük ve dolgun oluyorlar genelde çok hızlı bir şekilde yağarak neredeyse gözle görülebilir bir kar tutması sağlıyorlar.

Hiç yorum yok: