Pazar, Temmuz 03, 2005

hd-köln

Heidelberg Hbf. - Mannheim Hbf. - Mainz Hbf. - Wiesbaden Hbf. - Limburg Süd - Montabaur - Köln/Bonn Flughafen - Köln Hbf.


evet, bir haftalık Heidelberg macerası sona ererken son derece konforlu bir ICE'de, yanlış bölgeye ait olduğu için haritada takip edemediğim bir yoldan Köln'e doğru gidiyorum. Bugün benim doğumgünüm.

*worms diye bir yer var Almanya'da, acaba sürekli worms oynayan insanlar mı var burada? yoksa hayatı worms gibi mi yaşıyorlar? nüfusu pek fazla olmasa gerek o zaman.

*nehirlerin üzerinde bütün ülkeyi dolaşasım geldi şimdi. sandalımı getirin çabuk, uzak şehirlere yelken açacağım. efendim sandalla yelken...sus bakayım. ben ne diyorsam o olur. 23 sene önce bugün ne oldu biliyor musun sen?

*wiesbaden'den bir anda ters yöne doğru gitmeye başladık. Uyuyordum ben. Bir açtım gözlerimi ki treni ters çevirmişler. herşey diğer tarafa gidiyor. Pardon abi bu tren Köln'den geçer mi? Atla koçum.

*Montabaur diye Alman şehri mi olur kardeşim, neresi burası Fransa mı? Zaten tünellerden geçe geçe bir hal oldum. Hayrola bugün bir sinirlisiniz? Çok öyleyimdir.

Hiç yorum yok: