Çarşamba, Haziran 20, 2007

anahtar kelimeler: panik bozukluğum var, insanlar bana garip geliyor

-iyi gülmer savıl seğirciler, diğlbiğlgisinin yime yerler de sürümdüğü anaktar kemile ve dimmeler proğramına hoş gel diniz. herzamankigibi buginkü koruğumuz yine yeni yeniden zolkan vızılöz. merhaha sayığn vızılöz.

-iyi günler. mahsuscuktan böyle konuştuğunuzu biliyorum. ağzınızı toplayın ağzınızı kırarım.

-yok yağvv?! öhm. pardon. evet sayın vızılöz. bugün yine aklımızın hafsalamızın almadığı bir anahtar kelimeler silsilesi ile karşı karşıyayız. 'panik bozukluğum var, insanlar bana garip geliyor' aratan burda kime sesleniyor acaba?

-yaradana sesleniyor ve diyor ki allaam benim allaam şaştı. açık alanda kalmış tavşan gibiyim, nereye koşayım ne yapayım bilemiyorum. kahvede çay bardağını ahmet abinin suratına atıp kaçmak istiyorum. köprüde giderken kapıyı açmak istiyorum.

-zor bir durum tabi. peki bu arkadaşımızın bu aratma sonunda karşısına gelen sonuçlara şöyle bir göz atalım mı?

-atalım.

-retorik bir soruydu her halükarda atıcaz zaten.

-seni döveyim mi?

-ehehe. evet bakıyoruz:
Bütün gece içim içimi yedi, ve bugün panik içerisinde tekrar müzeye gittim. .... *worms diye bir yer var Almanya'da, acaba sürekli worms oynayan insanlar mı ... (hafıza kaybı)

12 yaşındayken de fobilerim ve bazı zamanlar anksiyete bozukluğum vardı. ... iyileşmemin son adımının yardım ettiğim insanların bana teşekkürleriyle oluşan ... (linden metodu)

hee demek benimde bir hastalığım var deli değilim kaygı bozukluğum var herkes bana vallla sen delisin diyoda ondan. (ailem.org: panik atak)

Gerçekten mutlu oldum böyle bir site görmekten,insanların gülen gözleri sevindirdi beni ben 89 doğumluyum ddy'm var kendim gibilerini görmek bana ayrı bir ... (tavsandudak.com: damak dudak yarığı)

Ve bu tuzağı bana kuran herkimse benim toprak altında olmamı ...... Beni bekleyenler insanlar var.Biraz cesaretli olup harekete geçmezsen onları ... (dizi replikleri / prison break)

Bana verebileceğiniz ilaç var mı? 21 yaşındayım ve sakalım yok bu ...... paylaşmak istedim insan uzun süre koştuğunda kulağı kapanıyor ve sesleri garip bir ... (tübitak/ bilim ve teknik)

Evet bu sonuçlara baktığımızda çok da verimli bir arama olmadığını görüyoruz sayın zolkan. aratıcımız burada nerede hata yapmış acaba?

-arama fazla spesifik ve kişisel olmuş diye düşünüyorum. şair burda google'ı bir nevi rahatlama motoru, bir gülşen abla dert köşesi gibi kullanmış.

-peki bunun yerine ne yapması gerekirdi?

-doktora gitsin.

Hiç yorum yok: