Salı, Haziran 12, 2007

ah frank

ne sıkıcı müzisyenimizdin sen frank black abi. gerçek adınla Charles Michael Kittridge Thompson IV abi. ne olurdu sanki kalsaydın pixies'de? ha? söyle bana. böyle bir müzük yapmak için mi harcadın canım grubu.
duydum ki fast man raider man diye bir albüm yapmışsın. duymaz olaydım. yapmaz olaydın. çalmaz olaydın. dinlemez olaydım. hadi dog sleep neyse, raiderman de bir yere kadar. ama yani. bir de çift cd yapmışın. yaşından başından utan. zaten şu son zamanlardaki american folk havalarını anlayamıyorum. önceden alternatif folk ne bileyim anti folk ıvır zıvır şeyler vardı. ama şimdilerde artık düpedüz country ve folk albümler çıkmaya başladı, amacı nedir, kim bunları severek dinler anlayabilmiş değilim. tavsiye de etmiyorum. iyi geceler -noluyosa bana da, niye sinirleniyosam.-

Hiç yorum yok: