Çarşamba, Haziran 20, 2007

modern fabl

şimdi sizlere bundan bilmem ne kadar önce boduroğlan'la konuşurken kendimi kaybedip 47 saniyede yazdığım fablı sunmak istiyorum. fablın akışı bozulmasın diye aradan bodur'un repliklerini çıkarıyorum -bu kadar da nankör bir insanım:

şimdi bir zamanın birinde bir kurt varmış. bu kurt yeminli mali maliye uzmanıymış. bir gün yine yeminli yeminli ormanın hesaplarını kontrol ederken kurt gibi acıkmış ve vergi kaçıranları yemeye başlamış. yemekle de kalmamış hatta bunları kendi vergisinden düşmüş ve aslında bir tilki olduğunu anlamış. Zira bu kadar kurnaz bir kurt olamazmış. E peki o zaman niye kurt gibi acıktım ben demiş kendi kendine. Az eşşek değilim ha demiş. Çok eşşek miyim o zaman? Eşşek miyim lan ben demiş. E bu tilkilik nerden geliyo o zaman seni çakal demiş. Of demiş, şimdi de çakal olduk iyi mi demiş. 2 dakkada hayvandan hayvana atladım, ne maymun iştahlı hayvanım lan ben demiş, aaaamaaaan demiş kendini bilmez öküzün biriyim demiş. Evet demiş öküzüm ben aslında. Danalar gibi sevişmek istiyo hatta canım demiş ve gerçekte bir dana olduğuna kanaat getirip inek aramaya koyulmuş.

Hiç yorum yok: