Pazar, Aralık 08, 2002

hayatimda fazla olan ya da istemedigim gibi olan seyler var ama ne olduklarini belirleyemiyorum bunlarin. SanIrIm bu fazlaliklar baska bazi seylerin eksikliklerinden kaynaklaniyor. Benim elde etmek için hiç çaba göstermedigim ve yokluklari gorunurde çok daha basit seylerle doldurulabiliyormus gibi görünen seylerin. O kadar çok yagmur yagiyor ki. Hayat benim dengesizligimle bas edemiyor sanirim ki ben de edemiyorum ki hiçkimse edemiyor. Zaten artik dengesizligime dengesizlik demek ona haksizlik yapmak olmaya basladi, çok bambaska birsey oldu o simdi. Bütün isteklerimin, kararlarimin, alisknaliklarimin, davranislarimin -davranamayislarimin- önüne geçiyor.Sadece yüzlerce damlanin ani anda camlara çarpinca çikardigi sesten kurtulmak için camlari kirmak istiyor canim. Ama artik degisecegim, tabiki bambaska bir insan olmayacagim ama "ben" dedigim ve yillardir hoyratça fiziksel ve ruhsal açidan sömürdügüm bu sey'e daha iyi davranacagim, belki daha acimasiz olmaya da çalisabilirm. Belki bunlar kocaman yalanlar da olabilirler. DIsarIsI ve içerisi çok farkli seyler simdi, ikisi de varliklarini alabiligine hissettiriyorlar. Ve ben yüzbin sene boyunca bu koltukta oturup yüzbinsene boyunca ayniyagmurdan nefret edip yüzbinseneboyunca güzel seyleri özlemeye devam etmek istiyorum

Hiç yorum yok: