Salı, Ocak 20, 2004

gaziosmanpaşadan burucettin kayalardanyuvarlan:

24 de bu hafta bendeniz, ilk 20 dakikayı kaçırdım.
Ama son 40 dakka da bir o kadar heyecanlıydı.

Ben açtığım sırada kate ve yusuf cek i bekliolardı bi arabada. O
sırada cek i gösterdi. Böle bi grup insandan kaçıodu fellik fellik. Sona
adamlar bi odaya girdiler onu orda sanıp çünkü böle bip bip aletiyle
takip ediolardı. Sona bi baktılar cek yok amanın sinyal bıdısını çipten
çıkarmış dediler sona baktılar ki camdan cek koşa koşa kaçıo ama işte
bi anda iki araba birden gelip cek in yolunu kesti bi arabadakileri cek
öldürdü ama sona arkasından tuhaf böle ışınlı bi silahla cek i bayıltıp
yakaladılar. Sona cek i bi odaya götürdüler soydular falan. Yutmuştur
belki çipi die kusturup, kusmuğuna baktılar. İşte o sırada böle bi
uçaktaki karizmatik beyaz saçlı bi amca telefon açtı. Cek e işte
fiyatın falan ne dedi cek yok benim fiyatın. İt is not for sale dedi. O da
alıcı varsa eğer her şey satılıktır dedi. Cek işte niye yabıosun falan dedi o
da biz kaosu kontrol altına alıorus dedi cek de desittir git sen kaos
yaratıosun dedi. Adam ronniiieaaa diye bağırdı -ronnie işkenceci adam-
işte öğren ondan çipin yerini ona ihtiyacımız var dedi. Ronnie ok.
Dedi ve cek e işkence yapmaya başladı.

O sırada ctu da tony almeyda ve adını unuttuum ama hani cek e yardım
eden kız ki be ona bu mail de curly demeyi uygun buldum, işte onnar
konuşuolardı. İşte bilmemne programını hazırla cek çip i getirince
hemen çalışmaya başla dedi. Ben başkanı aradım durumu haber verdim dedi. Bu
tamam dedi gitti çalışmaya. İşte sona bi program var çip için onu
açamıodu keriye açarmısın programı dedi, keri ben yaparım bana yolla
dedi. O da hayır ben yapıcam sen programı aç dedi, o da ben yapiim
dedi, curly çıldırdı böle sen başından beri bana zarar vermeye çalışıosun
zaten bödöbödö die böle kızdı, tony bunnarı pencereden görüp curly i
yanına çaardı. Sorun ne dedi. O da yok bişe dedi. Tony de dediki yani
kandırık yabma şimdi gözümlen gördüm ahanda daha demin kavga ediodunus
dedi. Aranızda ne var dedi. Curly de işte, biz beraber çalışırken
keriyle arkadaştık, onu kardeşimle tanıştırdım, kardeşim evli ve
çocukluydu, keri onu karısından ayırdı sona canı sıkılınca da terk
etti.
Kardeşim her eşeyini kaybetti, evini işini , ailesini hatta intihara
kalkıştı dedi. Tony böle hım mımm falan dedi, tam o sırada curly e
telefon geldi. Kardeşin geldi dediler. Bu masama gönderin dedi gitti.
Kardeşi işte konuşmak için geldin öle telefonu kapatıp suratına
bağırdığım için özür dilerim falan dedi, curly tamam falan derken tam
sırada kardeşi keriyi gördü gitti böle yanına seni 678 kere aradım niye
beni aramadın, sadece iyi misin die merak etmiştim falan derkene
çıldırdı, kerinin boazına sarıldı işte güvennik geldi falan. Curly çok
kötü oldu gitti ağlıodu bi yerlerde, tony gitti böle curly her şeyi
yannış yapıorum işte bombayı ona haber vermeliydim, çok yorgunum artık
dayanamıorum felan derkene tony i öpmeye başladı bunnar böle öpüştüler
falan bi sürü tam o sırada keri geldi böle şapel arıo seni dedi. Bunnar
yerlerine döndüler. Toni gidip şapel i aradı şapel elimde bilgiler var
yardıma geliorum dedi, tony gerek yok falan dedi böle gergin gegin ama
şapel yarım saat sona ordayım dedi. Böle toni kötü kötü baktı. Sona
curly i aradı. Naber falan dedi. İim dedi. Sona curly, demin olanlar
için üzgünüm dedi, toni de olma ben diilim çünkü canım falan dedi.
Curly peki keri nolucak, böle bişeye izin vermez işte bozmaya çalışıcak dedi.
O da she cant do anything, it is non of her bussines dedi. Curly böle
bi sevindirik oldu.

Bu esnada lyn o yaşlı kabak kafalı ve gözlükü adama gidip - ki ona da
roger diycem- başkan yardımcısı meclisi topluo muş nedir falan dedi.
Bilio musun dedi o da yok araştıriim dedi. O sırada ben konuşmalardan
cek in çipi aldığını duyan başkanın saldırı emrini iptal ettiğini
anladım. İşte roger ben araştıriim sana haber ediim dedi. İşte sona
roger geldi ve lyn e savunma da bi adamım var, kabine 25. madde için
toplanıomuş dedi, 25 madde görevini yerine getiremeyen başkanın
görevden alınması ve yerine başkan yardımcısının getirilmesi dedi. Adamla
buluşucam falan dedi lyn ben de gelicem birinci ağızdan duymam gerek
böle bi bilgiyi dedi. 522 nolu oda da buluşalım dedi roger. Sona oda da
adam geldi işte roger lyn e bu konu da başkana katılıo musun falan dedi
lyne lyn de yani kararına katılmıorum ama bu yaptıkları saray devrimi
demek kabul edilemez başkanı uyarmalıyıs falan dedi. Roger da o zaman
üsgünüm lyn kusura kalma ama hadi sana güle güle dedi. O köstebek dedii
herifi kapıya dikti lyn i odaya kapattı. Kapatmadan önce de başkanın
kararsızlığı başından beri bizi düşündürüordu ama artık kabul edilemez
bir hal aldı falan dedi. Sona adama da benden başka kimsenin emriyle bu
kapıyı açmıycaksın dedi ve gitti.

Bu arada kate ve yusuf cek i beklemekten vazgeçtiler. Tam gidiceklerdi
ki, haberlerde böle ortadoğululara şöle yapıolar böle yapıolar
haberleri vardı işte böle arkalarında ambulans flan geçti çarpıolardı az kalsın
tam böle rahatladılar, 2 tane herif geldi böle yusuf a işte siz bizi
patlatmaya çalıştınız falan dediler, yusuf böle ali cengiz oyunu yaptı
iki ve bunları yere yatırdı silah vardı elinde. Ama o sırada arkasından
bi herif geliodu kate gördü baardı ama çok geçti artık, bu herifler
yusuf u sağlam patakladılar, kate e de iki tane çarptılar, bu iki böle
çip arabada bunna yerde böle kaldılar.

Sona cek e döndük gene, cek e feci işkence yabıolar böle yakıolar falan
o ronnie denen adam feci böle yanındakiler bile ödlrürüceksin dio, bu
sallamıo sürekli devam edio en son cek e dana gibi bi elektirik şoku
verdi, sona cek bayıldı, uyandırın dedi. Adam uyandırmaya çalıştı ama
olmadı, sona nabzına baktı ölmüş dedi. Bunnar böle tutuştular,
ephinefrin getirin falan die baardı ronnie, yok dediler o zaman
bulunfalan dedi. Bööle cek e kalp masajı yabarkene dizi bitti.

Hiç yorum yok: