Salı, Haziran 07, 2005

bundan beyle "dinneyelim öğrenelim" yazmayacağım kimsenin umurunda değil zaten, oh iyi valla ben burda dimağlarda kullanılmayan köşelerin tozunu alayım diye uğraşayım, siz bütün düşünsel kıyafetlerinizi oraya buraya fırlatın. olacak iş mi? toplamıyorum bundan sonra.

ama ağlamayın diye -beni de ağlatırsınız sonra mazallah- yeni bir yöntem belirledim kendime. çok gurur duydum hatta kendimle bunun için, ne kadar süperli -bak yine başladın başkalarının kelimelerini kullanmaya-, ne kadar şaharikulade -bak kızmaya başlıyorum-, ne kadar badak -yeter artık- bir insanmışım da haberim yokmuş dedim. neyse efendim, sizin müzikteki yeni gelişmelerden mahrum kalmanıza gönlü razı olmayan, siz yeyince doyan yazarınız her ay dinlediği şarkılardan türkülerden bir demetini yuvarlak ve ortası delik bir medyum üzerinde toplamaya ve bu demetin hangi nadide çiçeklerden oluştuğunu size beyan etmeye karar verdi.

tabi her ayın demeti o aya yetişmiyor, çiçeklerin toplanması, seviyor sevmiyor yapılması, derlenmesi zaman alıyor. bu sebeple öğneğin nisan albümü nisan'ın şarkıları ama ancak mayıs'ta dinleyebiliyorsunuz. eğer "ohoo benim müzik zevkim haftadan haftaya değişiyor derseniz yapabileceğim birşey yok onlar gözlerini kapasınlar.

gel gelelim nisan yani mayıs cd'sine. çok ahım şahım olmadı zira birkaç başka şarkıyla beraber nisan şarkılarını başka bir cd'de topladım, buraya da aynılarını koymadım tabi. ilerleyen aylarda performansımın artacağından şüpheleniyorum. şöyle ki:

1.of montreal - oslo in the summertime
2.hot hot heat - soldier in a box
3.loudon wainwright III - no
4.piano magic - night of the hunter
5.beck - hell yes
6.m. ward - four hours in washington
7.andrew bird - skin is, my
8.hot hot heat - ladies & gentlemen
9.22-20's - why don't you do it for me
10.m. ward - well-tempered clavier
11.hot hot heat - shame on you
12.50 foot ocean - sally is a girl
13.the flaming lips - the observer
14.lhasa - small song
15.22-20's - devil in me
16.loudon wainwright III - it's love and i hate it
17.lhasa - pa' llegar a tu lado
18.super furry animals - the undefeated
19.22-20's - shoot your gun
20.husky rescue - the man who flew away
21.andrew bird - a nervous tic motion of the head to the left
22.andrew bird - [untitled]
23.the cooper temple clause - talking to a brick wall

merak etmeyin 80 dakkalik cd'ye sığıyor, o kadar salak değilim. bir de cd'ye çekip ortamlarda "bak karışık cd yaptım ne güzel dimi, seviyeli bir birlikteliğe ne dersin" tarzında muhabbetlere girmek amacında olanlar varsa beni arasınlar ben onlara çok seviyeli başka cdler çekeyim.

hadi afiyet olsun.

Hiç yorum yok: