Pazartesi, Haziran 06, 2005

meğer. neymiş meğer. anlayamadim. nekibuki? baktim baktim baktim. çok sevilen birşeymiş meğer. milyonların sevgilisiymiş, iyi mi kötü mü bu şimdi? sana ne ki bundan? bana ne olur mu canım, hayat memat meselesi bu. çok afedersin ama siktir. birincisi affetmem, ikincisi de sen siktir, tamam o kadar önemli olmayabilir ama önemli işte. ama bak böyle söyleyerek baştan yenik başlıyorsun. bunlar senin sözlerin değil, söyle kimden çaldın bunları? ne var yani biri güzel bir cümle kurmuşsa biz de onu kullanamaz mıyız? ama güzel bir cümle değil ki bu anlamıyorsun, bize en çok hüzün yakışır, en önemsiz şeye en önemli şey gibi üzülebiliyorsan olmuşsun demektir, düşme zamanı gelmiştir. kim tutacak peki, tutankamon mu? ebenin amı tutacak gerizekalı, seninle monolog yapanda kabahat. sen onu bunu bırak da söyle terk eden giden midir kalan mı?

Hiç yorum yok: