Pazar, Haziran 12, 2005

köprüden geçti gelin

çok sıkıştım hayri, öyle böyle değil. büyük mü, küçük mü? çok büyük. hava çok sıcak, yaz gelmiş, karpuz kabuğu denize düşmüş, Arnavutköy'de gördüm bugün. rahatlık, koli basili denizine hiç düşünmeden balıklama atlayabilmektir belki, belki düpedüz intihara teşşbbüstür. intihara teşşbbüs edebilmek rahatlık gerektirir mi ki? Tam tersi, bir rahatsızlığın var ki böyle bir şeye teşebbüs ediyorsun değil mi? hayri burası çok sıcak, seksi gömleğim sırılsıklam oldu, ama daha seksi göründüğümü sanmıyorum. ateşim çıktı hayri, al ateşimi, ver vücut sıcaklığımı. Klimamız var niye çalıştırmıyoruz ki? benzin yakıyormuş. klima benzin yakmasın, güneş bizi yaksın. şu anda güneş enerjisiyle çalışıyor olsaydım, arabayı Bostancı'ya kadar itebilirdim hayri. senden de böyle gereksiz bir hareket beklenirdi zaten. son derece derin bir hayalgücüyle, son derece anlamsız davranışların kesiştiği noktadasın. ukala hıyar, neyse hızlandık.

a. 07.06.05 19:20
birinci köprü

Hiç yorum yok: