Pazartesi, Haziran 06, 2005

gel oğlum hayri. bak gördün mü insanoğlu kuş misali. en çok çektiğin acı vurur seni yeniden. sıradan olmaya alış hayri bak yazın hep aynı günes açıyor. ben de biliyorum aynı nehre iki kere giremeyecegimizi hayri, bana ukalalık yapma. girdiğin nehrin bir önceki girişinden farkli yanlarını söyleyebilir misin bana? ya bak gördün mü? bir daha konuşmadan iyi düşün. hatta mümkünse hiç konuşma. ben sana küseyim. sen sus, ben konuşayım. beni bir tek sen anlıyorsun hayri. ben de bir zamanlar senin gibi çocuktum. öyle de kalacaktım. büyüyenler kıskançlıklarından beni de kendi saflarına çekmek istediler. kaptırmadım kendimi, sıklaştırmadım safları. benim kendi seccadem var, ne çekecem sizin büyümüş ayaklarınızın kokusunu? sen de çekme hayri. gitme hep yanımda kal, beni kollarına al. şaka yaptım hayri şımarma hemen. ayrıca hala küsüs. ne zaman mı barışırız? şu güneş karşıki tepenin ardından bir daha doğmamak üzere doğmadığında barışırız. sen beni bir de o zaman gör.

Hiç yorum yok: