Perşembe, Haziran 09, 2005

ya ben ilkeri gordum gecen bun ruyamda, harbiye
acikhavanin orda. hava acikti, ilker nefes nefese ve
berdus. tam dönücem bir anda karsima cikti namussuz.
napiosun sen burda dedim, dedi oyuna gidiyorum, dedim
ben gelemiyorum, dedi canin saolsun, dedim sen sag ben
selamet, basti gitti rol kesercesine, peki dedim ben
de kendi kendime, eger gelemiyorduysam oyuna
acikhavada ne isim vardi, ilkerin o ruyada ne isi
vardi, uyandim.

uyaninca sevindim oh ne guzel tersi cikicak simdi diye
ama gelin gorun ki kazin ayagi farkli bir yapidaymis,
yarin kimyasal biraderler konserinde bulunmam
gerekiyormus, ben salak gibi butun oyunlarini kacirdim
ya kendisinin, tebrik ediyorum kendimi, ve kendisine
beni dövme sehrinin altin anahtarlarini veriyorum.

cok ozur dilerim ilkercim.

yol kenarinda -baydivey- siz bu 14 hazirani
okudugunuzda ben cok uzaklarda olucam, bazilariniza
gore tabi, pinara bir rhein kadar yakin olacagim
mesela, meteye ise sevisebilecek kadar. alman hukumeti
bana davetiye yolladi gel gez ulkemizi kizlarimiza
yavsa, öp onlari diye, uzerine para da verdiler
kiramadim kendilerini, mecburen 14 haziran-22 temmuz
arasi almallar'la icice olacagim. belirli bir
terbiyesizlik seviyesinin altindaki tüm tekliflere
acigim. shaga shaga, yapmam öyle şeyler, çok mutaassıp bi gencim.

esen kalin.
jack skellington, tarabya sahili'nden bildirdi.

Hiç yorum yok: